Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2012 20:44 - Музеите са загуба на пари!
Автор: borkyy Категория: Лични дневници   
Прочетен: 2081 Коментари: 4 Гласове:
2

Последна промяна: 04.02.2012 21:04





            Музеите са най-големия източник на информация за миналото на човешкия род. Съдържайки документи, артефакти и макети, музеите ни показват как новото поколение се учи от предходното.

Много хора предпочитат да потърсят в Google, вместо да отидат в музей и да го видят на живо. Но едно е да го видиш със собствените си очи, а съвсем друго през камера. Не можеш да кажеш, че си виждал Мона Лиза, ако не сте посетили Лувъра.

Хората не обичат да плащат билети на входа на музея. Дори, се съмнявам, че биха отишли, ако е безплатно! По-вероятно е да отидат на дискотека или на кино. Според мен, те не знаят какво пропускат. В музеите могат да се видят неповторими неща като отпечатък от стъпка на гигантски динозавър или първия компютър, достатъчно голям, за да запълни цяла стая.

Няма нещо като „скучен музей”. Знаейки миналото, ние можем да допринесем за бъдещето на човечеството.

Отивайки в исторически музей е като да опознаеш своите прародители. Как са рискували живота си, за да сме свободни сега.

Отиването в научен музей те кара да видиш нещата по различен начин. Сега звездите са масивни светещи сфери от плазма, задържана от силата на гравитацията. Храненето вече е начин за набавяне на енергия.
            Сигурно, вече разбрахте, че заглавието беше саркастично. Музеите НЕ са загуба на пари!

Може би, трябва да платите за да видите, разберете и научите всички тези неща, но не забравяйте, че знанието е сила!

Това беше от мен, засега. До следващия път, просветени умове.



Тагове:   музей,   знание,   сила,   пари,   загуба,


Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
04.02.2012 21:08
Един от най- големите музеи в света- Ню Йоркският природонаучен музей- е отворен за всеки желаещ да го посети. Безплатно.
А колкото и да ходя по музеи /а съм ходил и продължавам да ходя/ храненето за мен пак е изкуство и удоволствие. Съжалявам хората, които го възприемат само като метод за набавяне на енергия.
А ко смяташ че скучен музей няма- препоъчвам ти музея на Пикасо в Малага, Испания. Освен ако пък не те кефи...
цитирай
2. borkyy - Естествено, има безплатни музеи! ...
04.02.2012 21:19
Естествено, има безплатни музеи! Просто казвам, че в днешно време желаещите да отидат ще са по-малко в сравнение с тези които искат да отидат на дискотека. ("Дори, се съмнявам, че биха отишли, ако е безплатно!") Колкото до музея на Пикасо - аз съм в художествена паралелка и предполагам, че може и да ми хареса. :) Благодаря за коментара.
цитирай
3. voinyt - SAMOTNIQT_VOIN
05.02.2012 02:24
На мен никак не ми допадна. Но цялото му творчество /силно казано негово де../ не ми допада като цяло.
А музеят в Ню Йюрк е редовно пълен доколкото знам. Проблема е в нашият телевизор, така да се каже...
цитирай
4. borkyy - Съгласен съм! "Нашите тел...
05.02.2012 11:20
Съгласен съм! "Нашите телевизори" се нуждаят от поправка.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: borkyy
Категория: Други
Прочетен: 46238
Постинги: 11
Коментари: 21
Гласове: 57
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031